Menü

Általános szerződési feltételek

 

1. Bevezetés

Az alábbi részletezett Általános Szerződési és Felhasználási feltételek (továbbiakban ÁSZF) egymással kölcsönös szerződésben álló felekre vonatkozik.

Az ÁSZF hatálya alá tartozó webáruházak: https://alfadepo.shoprenter.hu/ továbbiakban Webáruház.

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni a Webáruháznak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési és Felhasználási feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. A Webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén Ügyfélszolgálatunk  (depoalfa@gmail.com) rendelkezésére áll.

1.1. Az ÁSZF célja

A Dávid-Depó Kft.- mint Webáruház üzemeltető Általános Szerződési és Felhasználási feltételeit továbbiakban ÁSZF, azért adta ki, hogy ebben részletesen szabályozza az általa üzemeltetett Webáruházak szolgáltatással és annak igénybevételével kapcsolatos feltételeket, a szolgáltató és a Vásárló jogait, kötelezettségeit és egyéb, a Webáruház szolgáltatásaival összefüggő lényeges körülményeket.

Az ÁSZF az Eladó (Dávid-Depó Kft.) és a vele szerződéses kapcsolatba lépő Vevő között létrejövő jogviszony általános feltételeit tartalmazza. Az itt nem szabályozott kérdéseket illetően az Eladó Webáruház tevékenységére vonatkozó mindenkori hatályos Magyar jogszabályok és hatósági előírások, valamint a Polgári Törvény könyvben foglalt rendelkezések külön kikötés nélkül is irányadóak.

1.2. ÁSZF közzététele

Az ÁSZF Vásárló által történő elfogadása a Webáruház szolgáltatás igénybevételének előfeltétele. A feltételek elfogadásának minősül, ha a Vásárló az Eladó Webáruháza által nyújtott szolgáltatásokat igénybe veszi, azaz regisztrálja magát. Akár új regisztrált felhasználóról, akár visszatérő felhasználóról van szó a megrendelés során, felhívjuk figyelmét az ÁSZF elolvasására, mert esetlegesen annak tartalma időközben módosulhatott. Jelen ÁSZF a kiadás dátumától határozatlan ideig hatályos.

1.3. Az ÁSZF hatálya

A Webáruház fenntartja a jogot, hogy az Eladó Webáruháza az ÁSZF-et részben vagy egészben bármikor módosíthatja. Az eladó Webáruházának ÁSZF-ei és annak mindenkori módosítása a közzétételkor lép hatályba. A Webáruház ÁSZF-ei mindaddig hatályban maradnak, amíg az Eladó Webáruháza által nyújtott szolgáltatásokat biztosítja.

2. Megrendelés, szerződés létrejötte

2.1.

A Webáruház semmilyen megrendelési formában nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő az Általános Szerződési és Felhasználási feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

2.2.

Az online, telefonon, e-mailben leadott megrendelések és annak e-mailben, telefonon történő (maximum 48 órán belüli) visszaigazolásával a távollévők között szerződés jön létre. Amennyiben ez a visszaigazolás nem érkezik meg Önhöz 48 órán belül úgy Önnek, mint fogyasztónak a megrendelésből fakadó ajánlati kötöttsége megszűnik.

A tényleges adásvételi szerződés csak (az áru megvásárlása után) vagyis a futárszolgálat munkatársától való csomagátvétel után jön létre.

A 17/1999.(II.S.) kormányrendelet alapján távollévők közötti szerződés jön létre a Webáruház mint Dávid-depó Kft, 1135 BP. Szent László út 76., mint Szolgáltató, valamint a Megrendelő, mint Vevő között az alábbi feltételek szerint:

  • A Szállító köteles kiszállítás útján a Vevő által a Megrendelőlapon kiválasztott termékeket az azon megjelölt szállítási címre eljuttatni.
  • Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, úgy a Szállító köteles haladéktalanul e-mail vagy telefon útján felvenni a kapcsolatot vevővel a továbbiak egyeztetése érdekében.

FONTOS!

  • Az áruházi rendszer által küldött automata megrendelés-másolat (számítógépes rendszerüzenet) nem egyen értékű a fent említett 2.2-es pontban lévő szerződéssel.
  • Webáruházunkból történő megrendelés esetén a megrendelésre küldött számítógépes automata rendszerüzenet nem hozza létre a szerződést.
  • Az Ön online, telefonon, e-mailben leadott megrendelése akkor lép életbe, ha azt e-mailben, telefonon vagy faxon visszaigazoljuk.
  • A szerződés, webáruházban, telefonon, e-mailben történő megrendelés esetén a rendelés visszaigazolásakor megerősítést követően jön létre, a teljesítés időpontja pedig a termék a vásárló által történő átvétele.
  • A megrendelés telefonos, szóbeli, vagy e-mailben történő megerősítést követően minősül csak valós vásárlásnak.
  • A fentiek alapján létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a szerződéseket iktatjuk, a szerződések bármikor hozzáférhetőek.
  • A "Kapcsolat" menüpontban a fogyasztó megtalálja elérhetőségi adatainkat. Ezen elérhetőségeken jelezheti szavatossági igényét, egyéb kifogását, esetleges panaszait, vagy kérhet információt valamely termékről vagy megrendelésről.
  • Tájékoztatjuk továbbá, hogy internetes áruházunkban kötött elektronikus szerződése az interneten - kattintással - ráutaló magatartással valósul meg. Áruházunkban az elektronikus úton szerződést rögzítő maradandó elektronikus eszköz (szoftver) nyelve a Magyar.
  • Tehát a szerződés megkötésének, és a szerződésnek valamint a későbbi kapcsolattartás során használt nyelve is a magyar.
  • A termékoldalakon található termék leírások tájékoztató jellegűek és nem minden esetben tartalmaznak az adott termékről minden információt. A termékek adatlapján megjelenített képek tájékoztató jellegűek és eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.
  • A feltüntetett árak tájékoztató jellegűek és nem minősülnek ajánlattételnek.
  • A megrendelésével a fent említettek a szerződés tartalmának részévé válnak.
  • Tájékoztatjuk továbbá, hogy a termék gyártói minden esetben fenntartják a termék és azok tulajdonságainak, szolgáltatásainak, funkcióinak előzetes bejelentés nélküli megváltoztatását.

Egy esetlegesen tévedésből vagy programhiba miatt, illetve készlethiány, alacsony ár ellenére is visszaigazolt rendelés esetén a szolgáltató még nem köteles a termék leszállítására, hiszen ekkor még a távollévők közötti szerződés nem jött létre így a fogyasztó sem követelheti a szolgáltatótól a szerződés teljesítését (bővebben a 3. Árak pont alatt).

A Webáruház fenntartja a jogot az Általános Szerződési és Felhasználási feltételek rendelkezéseinek módosítására, ezért kérjük, minden vásárlás előtt olvassa el a honlapon közölt feltételeket.

2.3. Online megrendelés leadása

Amennyiben online szeretne vásárolni webáruházunkban abban az esetben szükséges előzetesen regisztrálnia magát. Regisztráció során az Ön számlázási és szállítási adatait kérjük el. Így ha újra nálunk vásárol, belépéskor elegendő megadnia felhasználónevét és jelszavát, és máris leadhatja újabb megrendelését.

A megvásárolni kívánt termékeket kosarába gyűjtheti. Ha kosarában már van termék, annak állapotát a vásárlás végösszegével együtt folyamatosan nyomon követheti. Ha mindent összegyűjtött, amit vásárolni szeretne, a "Pénztár" gombra/linkre kattintva juthat tovább a vásárlási folyamatban. A megrendelés elküldése előtt választhat szállítási címet, szállítási módot, fizetési módot, majd ismét a kosarának tartalmát tekintheti meg. Itt ellenőrizze a megadott adatait, a szállítási címet és a megrendelni kívánt termékeket! Ha valamely adat hibás, a megrendelés elküldése előtt még módosíthatja. A "Rendelés jóváhagyása" gombra való kattintásával küldi el részünkre megrendelését, melyet automatikusan, elektronikus levél útján megerősítünk. Abban az esetben, ha rendelése feldolgozásakor mindent rendben találunk, visszajelzést küldünk Önnek telefonon, vagy e-mailben.

Felvilágosítás, speciális kérés, esetleges probléma esetén kérjük, keresse meg Vevőszolgálatunkat az depoalfa@gmail.com avagy a kapcsolat menüpontban.

2.4. Telefonos megrendelés leadása

Amennyiben telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül szeretné leadni megrendelését, azt megteheti a +36 20 943-73-07 telefonszámon.

Ügyintézőnk minden hívás kezdetekor közli Önnel melyik cég nevében beszél és egyértelmű szerződéskötésre irányuló szándékát.

A telefonon leadott adatait csak a futárszolgálatnak adjuk ki a rendelt áru kiszállítása érdekében.

A beszélgetést nem rögzítjük technikai okok miatt.

Telefonon részünkre átadott adatait 1 évig őrizzük meg.

Telefonon történő megrendelés esetén a jelen dokumentumban leírt Általános Szerződési és Felhasználási feltételek az érvényesek! A szerződés telefonos megrendelés esetén az eladó általi telefonos vagy e-mailben történő 48 órán belüli visszaigazolásakor jön létre.

A telefonos megrendelés során ügyintéző kollégáink felhívják figyelmét a jelen Általános Szerződési és Felhasználási feltételeink tanulmányozására.

2.5. E-mailben történő megrendelés leadása

Amennyiben e-mailben szeretné leadni megrendelését abban az esetben megteheti azt az depoalfa@gmail.com e-mail címen.

Az e-mailben történő levelezést rögzítjük.

Az e-mailben részünkre átadott adatait 1 évig őrizzük meg.

Az e-mailben történő megrendelés esetén a jelen dokumentumban leírt Általános Szerződési és Felhasználási feltételek az érvényesek! A szerződés e-mailben történő megrendelés esetén az eladó általi telefonos vagy e-mailben történő 48 órán belüli visszaigazolásakor jön létre.

Az e-mailezés során ügyintéző kollégáink felhívják figyelmét a jelen Általános Szerződési és Felhasználási feltételeink tanulmányozására.

3. Árak

A webáruházban a termékek mellett feltüntetett vételár (üzembe helyezés/beépítés nélkül, dobozban történő átadással értendő) mindig bruttó ár az Általános Forgalmi Adót (ÁFÁ-t) tartalmazza, és magyar forintban értendő (a feltüntetett árak ÁFA-val növelt eladási, illetve egységárak). A termékeknél látható árak nem tartalmazzák a szállítási költséget.

Áraink a 27%-os ÁFA-t tartalmazzák.

Amennyiben minden gondosságunk ellenére hibás ár került a Webáruház valamely termékére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os, vagy "1" Ft-os árra, akkor nem vagyunk kötelezhetőek a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánljuk a helyes áron történő szállítást, vagy a megrendelő elállhat vásárlási szándékától.

Az esetleges elírásokból, téves műszaki adatokból eredő károkért az eladó nem vállal felelősséget.

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak.

Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősíti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

Az eladási árak az esetleges dekorációt nem tartalmazzák. A meghirdetett kedvezmény - akció az interneten történő megrendelés esetén, a megjelenéstől a készlet erejéig, illetve a feltüntetett lejárati dátumig érvényes. A webáruházban akciós termékekre további kedvezmény nem vehető igénybe. A webáruház által kiadott kedvezmények más kedvezményekkel nem vonhatóak össze.

A Ft/db, Ft/fm, Ft/l, Ft/pár, Ft/csom., Ft/klt. feltüntetés jelzi, hogy a termékből : 1 darab, 1 folyóméter, 1 liter, 1pár, 1 csomag, 1 készlet - termék kerül ennyibe!

Az árváltozás jogát fenntartjuk.

4. Szállítási feltételek

4.1. Szállítási díjaink Magyarországon:

Aktuális szállítási feltételink elérhetők: Vásárlási feltételek/szállítási információk menüpontban.

4.2. A szállítástól való elállás

Ha a szállító a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni.

Amennyiben vásárláskor nyomtatott számlát választott, úgy a eredeti számlát a csomag tartalmazza. Ha e-számlát választott a vásárláskor, úgy a rendelés visszaigazolásával egy időben a regisztrált e-mail címére értesítést küldünk, ami tartalmazza az e-számla letöltésére alkalmas linket. Emellett a számlát letöltheti webáruházunk felületén is a „Rendeléseim" menüpontban.

Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és amennyiben a csomagoláson sérülést észlel kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot.

Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt csak alapos, a futárcéggel történő kivizsgálást követően áll módunkban elfogadni!

Vevő köteles az általa feladott megrendelőlapon megjelölt és a Szállító által a megadott címre kiszállított termékeket átvenni, a Szállító által küldött visszaigazoláson feltüntetett vételárat - mely a termékek szállítási költségeit is tartalmazza - a megrendeléskor választott fizetési módon rendezni.

4.3. Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

  • Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak!
  • Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetén az újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!
  • Az a vásárló, aki egymást követő rendelései után a rendelt árut folyamatosan nem veszi át, illetve visszaküldte részünkre azt továbbiakban csak banki előreutalással szolgáljuk ki!
  • Amennyiben a megrendelt terméket vagy termékeket tartalmazó csomagot nem a Vevő kívánja átvenni, hanem egy meghatalmazott harmadik személy, abban az esetben a meghatalmazási szerződést kitöltve e-mailben vagy faxon a csomag kiküldése előtt vissza kell juttatni részünkre.
  • A termék állapotromlásával kapcsolatban fennálló kockázatot a Szállító a termék átadásáig viseli. Amennyiben a termék szállítása egyedi ajánlatot igényel, Szállító a kockázatot a szállítócég képviselőjének átadásáig viseli. Megrendelő köteles a termék állapotát átvételkor ellenőrizni, és a szállítást végző személlyel az esetleges eltérés tényét írásban rögzíteni.
  • Az itt nem szabályozott kérdésekre a Polgári Törvénykönyv, valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999.(II.S.) számú Kormányrendelet szabályai az irányadóak.
  • AWebáruházban online, telefonon, e-mailben vagy faxon létrejövő szerződések nyelve Magyar, az ily módon kötött szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződésnek, és azokat Webáruház nem iktatja.

5. Fizetési feltételek, számla

Raktáron nem lévő termékek többségét 1-3 munkanapon belül teljesítjük, illetve hosszabb szállítási határidejű termékek kiszállításáról külön értesítjük.

Az egyedi megrendelések esetén a szállítási határidő 1-6 hét is lehet.

5.1. Utánvét

Kiszállításkor a futárnak készpénzben, MPL futár esetében készpénzbe vagy bankkártyával tudja rendezni az áru ellenértékét. Amennyiben vásárláskor nyomtatott számlát választott, úgy az eredeti számlát a csomag tartalmazza. Ha e-számlát választott a vásárláskor, úgy a rendelés visszaigazolásával egy időben a regisztrált e-mail címére értesítést küldünk, ami tartalmazza az e-számla letöltésére alkalmas linket. Emellett a számlát letöltheti webáruházunk felületén is a „Rendeléseim" menüpontban.

5.2. Banki átutalás előre

A megrendelést követően e-mail visszaigazolást küldünk, ami tartalmazza az utaláshoz szükséges adatokat. A feltüntetett összeg számlánkra történő beérkezése után haladéktalanul számlát állítunk ki, ami a webáruházban kiválasztott módon juttatunk el a vevőhöz: e-számla a vásárláskor megadott e-mail címre vagy nyomtatott formában az áruval együtt kézbesítve.

Belföldön használatos bankszámlaszám: Unicredit Bank: 10918001-00000064-22780007

FONTOS!

Banki előreutalási megbízás esetén a MEGJEGYZÉS rovatba feltétlen tüntesse fel: az e-mail-ban kapott azonosítóját. A megrendelés visszaigazolását az Ön által megadott e-mail címre elküldjük, ha szükséges telefonon munkatársunk felhívja további egyeztetés céljából.

A kiállított számla megfelel az ÁFA tv. ill. PM rendeletekben előírt kötelezettségeknek!

5.3. Készpénzes fizetés (személyes átvétel Üzletünkben)

Megrendelését az áru átvételekor készpénzzel egyenlítheti ki. A megrendelt terméket, termékeket - a megrendelő előzetes jelzése alapján - személyesen is átveheti alábbi telephelyünkön (Üzletünkben) nyitvatartási időn belül:

1135. Budapest, Szent László utca 76.

 

5.4 . SZÁMLA tájékoztató, jövedéki termékek

Amennyiben vásárláskor nyomtatott számlát választott, úgy a eredeti számlát a csomag tartalmazza. Ha e-számlát választott a vásárláskor, úgy a rendelés visszaigazolásával egy időben a regisztrált e-mail címére értesítést küldünk, ami tartalmazza az e-számla letöltésére alkalmas linket. Emellett a számlát letöltheti webáruházunk felületén is a „Rendeléseim" menüpontban.

Üzletünkben történő vásárláskor, készpénzes fizetés esetében e-számla kiállítására nincs lehetőség, kizárólag csak nyomtatott számlát tudunk kiállítani.

Az Webáruház jövedéki termékeket csak kiskereskedőként forgalmaz.

Vásárlóinknak ezen termékek továbbértékesítésére nincs lehetősége, kereskedelmi mennyiségű jövedéki termék vásárlása esetén a számla ezen termékek származásának igazolására nem alkalmas szöveggel lesz ellátva.

"A kiállított számla továbbértékesítés esetén a jövedéki termék származásának igazolására nem alkalmas."

6. Elállási jog

Minden vevőnek, aki futárszolgálatos teljesítéssel veszi át megrendelését, a vásárlástól számított 14 napon belül indoklás nélküli elállási joga van. http://www.ofe.hu/inet/ofe/hu/menu/jogszabaly/jogszab , http://www.ofe.hu/inet/ofe/hu/top/gyik/szavatos.html

6.1. Mi az a elállási jog?

Az elállási jog azt jelenti, hogy az interneten megkötött szerződéstől jogszabályi felhatalmazás alapján egyoldalúan visszaléphet és a termék visszaküldése esetén követelheti a kereskedőtől az Ön által kifizetett összeg visszatérítését. Az elállási jog kompenzálja azt, hogy a vásárlás előtt nem volt lehetősége a termék megvizsgálására, kipróbálására, illetve üzembe helyezésére! Termék (például szerszám, alkatrész cikkek stb.) megrendelése esetén a termék átvételétől, a szerződéskötés után kezdődik az elállási határidő.

A fogyasztóvédelmi rendelet szerint a fogyasztó "csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel." Egy ruhát fel lehet próbálni például, de hordani már nem lehet - pont ahogy egy üzletben. Az elállási jog lényege az, hogy ugyan olyan helyzetbe kerüljön a vevő, mintha egy üzletben vette volna meg a terméket. Ebbe természetesen belefér a doboz kibontása is, mert ez szükséges ahhoz, hogy meg lehessen nézni a terméket (a dobozt többnyire a boltban is kinyitják, ha a vevő kéri). Használni viszont már nem szabad a terméket, például egy cipőt, úgyhogy ha valaki két hétig hordta és ebben ment kirándulni is, csak olcsóbban adhatja vissza.

De visszaadhatja.

„Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be."

Fontos kivétel, hogy az elállási jog csak azon magánszemélyekre vonatkozik, akiket a hatályos jogszabály fogyasztónak minősít.

Céges vevőkre, vagy olyanokra nem, akik a szakmájukhoz használják a terméket. Akkor se lehet visszaküldeni a terméket, ha magánembertől és nem egy cégtől vettük.

6.2. A fogyasztó és a fogyasztói szerződés fogalma

A Fgytv. 2. §-ának a) pontja szerint fogyasztó az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személy, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

A Ptk. 685. §-ának d) pont alapján fogyasztónak a gazdasági vagy szakmai tevékenység körén kívül eső célból szerződést kötő személy minősül.

Fentieken túl a Ptk. 685.§-ának e) pontja definiálja a fogyasztói szerződés fogalmát, amelynek azt a szerződést minősíti, amely fogyasztó és olyan személy között jön létre, aki (amely) a szerződést gazdasági vagy szakmai tevékenysége körében köti.

Tekintettel arra, hogy a Kormányrendelet és a GKM rendelet tárgyi hatálya egyaránt a Ptk. szerinti fogyasztói szerződésekre terjed ki, így az ezen jogszabályokban foglalt, az eladókat és vállalkozásokat terhelő kötelezettségekre a Ptk. szerinti fogyasztói fogalomba tartozó jogalanyok is hivatkozhatnak.

A fentiektől függetlenül felhívjuk a figyelmet, hogy az NFH kizárólag az Fgytv. szerinti fogyasztót érintő jogszabálysértés esetén jogosult fogyasztóvédelmi eljárást lefolytatni.

6.3. Milyen időtartamon belül gyakorolható elállási jog?

A termék átvételétől és a szolgáltatás igénybevételére vonatkozó szerződés megkötésétől számított 14 napon belül élhet elállási jogával. Az általános szabályok szerint a 14 napos határidőbe a termék átvételének, vagyis a szerződéskötés napja nem számít bele.

A 14 napos határidő nem jelenti azt, hogy a visszaküldött terméknek 14 napon belül meg is kell érkeznie az eladóhoz, hanem elegendő, ha a 14 napos időtartamon belül kifejezi elállási szándékát az eladó felé!

A fogyasztó 14 napon belül visszaküldheti a számlával, számla másolatával vagy igazoló okirattal (pl.: futártól átvett bizonylat), hogy a terméket az Webáruháztól vásárolta.

Címünk: Dávid-Depó Kft. 1135 Budapest, Szent László utca 76.

Kérjük, az árut ne portósan (címzett fizet) adja fel, mert az ilyen módon visszaküldött csomagot nem áll módunkban elfogadni!

Az áru / számla ellenértékét az Ön által megadott bankszámlaszámra utaljuk vissza.

FONTOS!

  • Az Webáruház csak a kizárólag sérülésmentes, hiánytalan tartalmú termék visszaszolgáltatása esetén utalja át az Ön által megadott számlaszámra a teljes vételárat.
  • Amennyiben (az elállási idő 14 nap) a termék sérülten, vagy már rendszeresen használtan, vagy nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár esetében, csak értékcsökkent áron tudja visszavenni az árut az eladó.
  • A fogyasztási cikk szállításra alkalmas csomagolásáról a Vevő köteles gondoskodni, a nem megfelelő csomagolásból eredő, a szállítás során bekövetkező károkért az Eladó felelősséget nem vállal.
  • A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezen felül egyéb költség nem terheli. Az Webáruház követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.
  • Elállásra vonatkozó igényét előzetesen e-mailben, fax-on, telefonon vagy személyesen kell bejelentenie!
  • Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül.
  • Az értékesítő köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 (azaz tizennégy) napon belül visszatéríteni.
  • A termék(ek) esetleges cseréjét, futárszolgálattal bonyolítjuk. Kérjük, ilyen igénye esetén forduljon Ügyfélszolgálatunkhoz a +36 20 943 7307 telefonszámon vagy az depoalfa@gmail.com e-mail címen.
  • Továbbiakban a fent leírtakon túl a vásárlástól való elállási jog a távollevők között kötött szerződésekről szóló Magyarországon jelenleg érvényben lévő kormányrendelet szabályozásainak megfelelően érvényesíthető.

6.4. Nem gyakorolható az elállás joga

  • Olyan egyedi, speciális igényű termék esetén, melyet külön rendelésre gyártottak le, rendelésre hozattunk be az Országba, illetve külföldi raktárkészletből direkt szállítjuk Önnek, ilyen jellegű rendelésekre nem alkalmazható az elállási jog.
  • Ha Ön olyan terméket rendel amire az elállási jog nem vonatkozik, akkor a Webáruházunk erről minden esetben e-mailben vagy telefonon tájékoztatja Önt, a rendelés leadása után 24 órán belül.

Mégegyszer: kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli! Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére az alább foglaltak az irányadóak. http://www.ofe.hu/inet/ofe/hu/menu/jogszabaly/jogszab

Felvilágosítás, speciális kérés esetén kérjük, hívja Ügyfélszolgálatunkat a +36 20 943 7307 telefonszámon!

Az "Információ" menüpontban Ön megtalálja elérhetőségi adatainkat. Ezen elérhetőségeken jelezheti szavatossági igényét, egyéb kifogását, vagy kérhet információt valamely termékről vagy megrendelésről!

6.5. A szerződés megszűnésének lehetősége

A vevő bármikor kérheti az eladó és a vevő között a megrendelés folyamán létrejött szerződés megszüntetését, ezt az eladó tudomásul veszi. A vevő az eladó webáruházának használati lehetőségét biztosító vevő adatainak törlési igényét e-mailben illetve telefonon, az eladó Vevőszolgálatához történő beérkezésétől számított 5 munkanapon belül az eladó maradéktalanul törli a webáruházának rendszeréből.

6.6. Az Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület Jogszabályai

7. Szavatosság és jótállás

A jótállási jogokat a fogyasztási cikk tulajdonosa érvényesítheti, feltéve, hogy fogyasztónak minősül.

A nálunk vásárolt termékeket minden esetben használati útmutatóval, jótállás esetén jótállási jeggyel, illetve reklamációs lappal látjuk el.

Vásárlóink az alábbi elérhetőségeinken érvényesíthetik kifogásaikat:

  • Ügyfélszolgálatunkon: +36 20 943 7307; depoalfa@gmail.com
  • Üzletünkben: 1135 Budapest, Szent László utca 76.

· Hétköznap megadott nyitvatartási időn belül.

7.1 Termék és kellékszavatosság

Mindkettő esetében érvényes: be kell mutatni a vásárlást igazoló bizonylatot. Vita esetén a kereskedőnek el kell mondani a panasz ügyintézések módját, és meg kell adni a területileg illetékes békéltető testület elérhetőségét.

Szavatossági igény esetén is lehet használni az új „Jegyzőkönyv fogyasztói kifogásról" nyomtatványt.

Ebből egy példányt kell adni a vásárlónak, egy példányt kell a termékkel együtt elküldeni a szervizbe és egy példány marad az üzletben.

Fontos, hogy a jegyzőkönyvet a kiállítástól számított 3 évig meg kell őrizni, és az ellenőrző hatóság kérésére felmutatni.

7.1.1 Kellékszavatosságról

Nagyon hasonlít a jótállásra, csak nem kell jótállási jegyet adni. Szavatossági igény a vásárlást igazoló bizonylattal érvényesíthető. Hiba esetén a sorrend elsősorban javítás, majd csere, árleszállítás, pénzvisszafizetés.

Hiba felfedezését követően késedelem nélkül jeleznie kell a hibát, de a törvény szerint a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belüli idő késedelem nélkülinek számít. A termék kicserélésével vagy javításával érintett részére a szavatosság újra kezdődik.

Nagykereskedő és kiskereskedő között egy év, míg kiskereskedő és vevő közt 2 év kellékszavatosságot írnak elő. Ráadásul használt dologra is minimum 1 év kellékszavatosság jár.

Vagyis importőrként 1 év kellékszavatosságot kell vállalunk a kiskereskedőnek történő átadástól, de a kiskereskedőnek 2 év kellékszavatosságot kell vállalnia az eladás dátumától kezdve.

Amennyiben a hiba a karbantartás elmulasztására vezethető vissza, ezt számon lehet kérni a vevőtől.

Ha cserére kerülne sor, de a termék helyett már egy másik, drágább típus van forgalomban; az eladó joggal kérhet értékkülönbözetet. Ezt a szabályt nem lehet alkalmazni vásárlói panasz esetében.

Termék cseréje vagy pénz visszafizetés esetén a vevőnek nem kötelessége megtéríteni a rendeltetésszerű használatból eredő értékcsökkenést.

Kellékszavatosság esetén továbbra is érvényes hogy az első 6 hónapban az eladónak kell bizonyítania az igazát vita esetén, később a vevőnek kell ezt bizonyítani.

7.1.2 Termékszavatosság

Vásárló és a gyártó (importőr) közt érvényes. Vagyis a vásárló - választása szerint -, fordulhat szavatossági igényével közvetlenül a gyártóhoz, importőrhöz is. Ezt hívják termékszavatosságnak. Valószínűleg arra az esetre találták ki, ha a kiskereskedő "eltűnik". Ugyanazokat a jogokat biztosítja a felhasználónak, mint a kellékszavatosság.

Különbség:

  • Ebben az esetben pénz visszatérítésre vagy árleszállításra nincs lehetőség.
  • Termékszavatosság a forgalomba hozataltól számított 2 évig jár.
  • Mindig a fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy a termék hibás volt.

Kiemelendő, hogy a termékszavatosság csak fogyasztóra vonatkozik.

További információk http://www.nfh.hu/data/cms129864/szavatossag_jotallas_ujszabalyok_140627_1.pdf

7.2. Jótállási igény nem érvényesíthető az alábbi esetekben

  • Rendeltetés ellenes használat, átalakítás, hibás vagy szakszerűtlen kezelés, helytelen tárolás, elemi kár vagy egyéb nem gyártási eredetű meghibásodás esetén
  • Karbantartási - tisztítási munkák esetén.
  • A kopó alkatrészek rendeltetésszerű használatából eredő kopása esetén, valamint a természetes használatból származó nyomokra.

További információkat a megvásárolt termék jótállási jegyén talál.

7.3. A jótállási jegyről

  • Ön a jótállási igényét a vásárolt termékhez mellékelt jótállási jeggyel, az eredeti számlával, vagy ennek másolatával érvényesítheti.
  • Kérjük, hogy ezen iratokat gondosan őrizze meg. Elveszett jótállási jegyet nem áll módunkban pótolni. A jótállási jegyen történő bármilyen, utólagos javítás, törlés vagy átírás, valótlan adatok bejegyzése a jótállási jegy érvénytelenségét vonja maga után.

7.4. A szavatossági és jótállási jogról

A szavatossági jog alapján a szavatosság kötelezettje (Kötelezett) felelősséget vállal azért, hogy teljesítéskor hibátlan terméket ad át a vevőnek, tehát a terméknek nincs olyan hibája, amely csak később fog kiderülni. Hibáról beszélünk abban az esetben, ha a termék mennyiségi vagy minőségi szempontból hibás.

7.5. A termék hibái és bizonyítása

  • A hiba okának a termék használatakor kell fennállnia. A vásárlónak kell bizonyítania, hogy már teljesítéskor megvolt a hiba oka. Teljesítéskor nem lehetett észlelni, vétlen a hiba bekövetkezésében.
  • Vélelmezett, hogy a teljesítést követő hat hónapon belül felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt, kivéve, ha ez az áru természetével vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen.
  • A kötelezett mentesül a szavatosság alapján fennálló kötelezettségei alól, ha a hibát a vásárló a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy ha a hibát a vásárlónak a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett.
  • A jogosult a hiba felfedezése után a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül köteles kifogását a kötelezettel közölni.
  • A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt kifogást kellő időben közöltnek kell tekinteni.
  • A vásárló a teljesítés időpontjától számított kétéves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényét, azonban használt termékeknél, az elévülési idő egy év (elévülési határidő), kivéve leértékelt, akciós termékek. Az elévülési határidő a teljesítéskor kezdődik.
  • Abban az esetben, ha a jogosult igényét azért nem tudja érvényesíteni a bíróság előtt keresettel az elévülési időn belül, mert a hiba - bár az oka már megvolt a teljesítéskor - csak később jelentkezett, vagy menthető okból nem volt abban a helyzetben, hogy igényét érvényesítse (pl. betegség), a szavatossági jogok érvényesítésének határideje a teljesítés időpontjától számított három év (jogvesztő határidő).

7.6. Az árleszállítást vagy az elállást az alábbi esetekben választhatja a jogosult

  • Ha sem kijavítást, sem kicserélést nem kérhet (ennek teljesítése lehetetlen, vagy a kötelezett részére a másik választható szavatossági igény teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel jár).
  • Ha a kijavítás vagy kicserélés szavatossági jogként ugyan érvényesíthető lenne, de ezt a kötelezett nem vállalta.
  • Ha a kötelezett vállalja ugyan, de nem végzi el.
  • Ha kötelezett vállalja, de nem tudja.
  • Ha a termék tulajdonságaira és rendeltetésére figyelemmel megfelelő határidőn belül, a vásárlónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül elvégezni.

A jótállás (más néven garancia) azt jelenti, hogy a kötelezett „garantálja", hogy a szolgáltatott termék bizonyos időtartamon belül kifogástalanul fog működni. Ez alatt az időtartam alatt a kötelezett a felelősség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett (például azért, mert a vásárló nem rendeltetésszerűen használta a szolgáltatott terméket). Azon termékek esetében, amelyeknél az eladónak jótállási kötelezettsége van, minden esetben a termékekhez mellékelt jótállási nyilatkozat tartalmazza a jótállás kötelezettjének nevét és címét, a jótállás tartalmát, időtartamát, területi hatályát, és a belőle eredő jogok érvényesítésének módját illetve utalást arra, hogy a jótállás a fogyasztónak a törvényből eredő jogait nem érinti.

7.7. Szavatossági és jótállási igények intézése

A Webáruházban vásárolt termékeket minden esetben használati útmutatóval, jótállás esetén jótállási jeggyel, illetve reklamációs lappal látjuk el. Amennyiben termékeinkkel kapcsolatban szavatossági vagy jótállási jogát kívánja érvényesíteni, akkor azt a vételár megfizetését igazoló bizonylat (vagy annak másolata) bemutatásával tudja megtenni.

Vásárlóink az alábbi elérhetőségeinken érvényesíthetik kifogásaikat:

  • Ügyfélszolgálatunkon: +36 20 943 7307, depoalfa@gmail.com
  • Üzletünkben: 1135 Budapest, Szent László utca 76.
  • Hétköznap nyitvatartási időn belül!
  • Kiskereskedelmi üzletben történő vásárlás esetén a cseregarancia a vásárlás helyén érvényesíthető. A vásárló kifogásáról - amennyiben a vásárló személyesen jelenik meg Üzletházunkban akkor a jegyzőkönyvet ott készítjük el.
  • Abban az esetben, ha a vásárló szavatossági vagy jótállási jogait nem személyesen, hanem postai úton kívánja érvényesíteni, ezt a termék mellett található reklamációs lapon, az azon megjelöltek szerint teheti meg.
  • A jegyzőkönyv másolatát a vásárló kapja meg. Amennyiben a vásárló igényének teljesíthetőségéről a kötelezett annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról legkésőbb három munkanapon belül köteles értesíteni a vásárlót.
  • A kötelezettnek törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze. Javításra az árut elismervény ellenében kell átvenni. Az elismervényen fel kell tüntetni a vásárló nevét és címét, az áru azonosításához szükséges adatokat, az áru átvételének idejét, és azt az időpontot, amikor a fogyasztó a kijavított árut átveheti.
  • Vevő a teljesítés időpontjától számított kétéves (használt termék esetén egy éves) elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényét Eladóval szemben úgy, hogy bemutatja az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot.
  • Az ellenkező bizonyításáig vélelmezni kell, hogy a teljesítést követő hat hónapon belül felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt, kivéve, ha e vélelem a dolog természetével vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen.
  • Ha Vevő a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy azt ismernie kellett, Eladó mentesül a szavatossági felelősség alól.
  • A hibásnak vélt, de a szerviz által hiba nélkülinek igazolt termékekre bevizsgálási díjat számít fel a garancia szerviz, melynek összege az illetékes márkaszerviztől függ. Ebben az esetben a termék oda és visszaszállítását is a vásárlónak kell fizetnie.

8. Fogyasztóvédelmi szervek elérhetősége, Békéltető Testület

Az eladó székhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság elérhetősége:

8.1. Pest Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Főosztály

Főosztályvezető-helyettes: Dr. Koller Edit

Cím: 1135 Budapest, Lehel utca 43-47.
Postacím: 1365 Budapest, Pf.: 270.
Telefonszám: +36 1 236-3937, +36 1 236-3978, Telefax: +36 1 236-3956
E-mail: fogyved.pestmegye@pmkh.hu

Ügyfélszolgálat: hétfőtől csütörtökig 9.00 - 12.00, 12.30 - 16.00; pénteken 9.00 - 13.00

8.2. Pest Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület (Pest Megyei Békéltető Testület)

Cím: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. em. 240.

Ügyfélfogadási idő: keddtől csütörtökig: 9:00 - 14:00; pénteken: 9:00 - 12:00

Tanácsadás: csütörtök - péntek 9:00 - 12:00

Telefon/Fax: (+36-1) 269-0703

E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

Levelezési cím: Pest Megyei Békéltető Testület

1364 Budapest, Pf.: 81

A békéltető testületek olyan független testületek, melyek a megyei kereskedelmi és iparkamarák illetve a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működnek. Létrehozásuk célja az volt, hogy megkíséreljék a vásárló és az eladó között fennálló vitás kérdéseket bíróságon kívül megoldani, elsősorban egyezséget létrehozni a két fél között, és ezzel egyszerűen, gyorsan és hatékonyan segíteni a fogyasztói jogok érvényesülését.

A fő szabály az, hogy az eljárásra a vásárló lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület illetékes, tehát a vásárló választhat, hogy melyik békéltető testülethez fordul. A vásárló kérelme alapján illetékes a szerződés teljesítésének helye vagy a vitában érintett vállalkozás székhelye szerinti békéltető testület is. A békéltető testülethez fordulás feltétele, hogy a vásárló megkísérelje a vitát közvetlenül a vállalkozással rendezni. A békéltető testület eljárási kezdeményezése ingyenes, a vásárlónak csak akkor merülhet fel fizetési kötelezettsége, amennyiben a testület a vásárló hátrányára dönt.

9. A honlap használatával, elektronikus levél (e-mail)

9.1. A honlap használatával

A Vevő teljes körű felelősséget vállal azért, hogy a megrendelés (regisztráció) során megadott adatok hitelesek és a valóságnak megfelelnek.

A Vevő által megadott adatokhoz állandó hozzáférhetőségi és helyreigazítási joga van, az aktuális európai és nemzeti törvénynek megfelelően.

Eladó nem adja át harmadik fél részére a személyes adatokat, kivételt képez, amikor a harmadik fél Eladó szerződéses alvállalkozója, (pl. futárszolgálat) és a Vevővel kötött vásárlási szerződés teljesítéséhez elengedhetetlen, továbbá amennyiben ezt törvény vagy a hatóság kötelezővé teszi.

9.2. Elektronikus levél (e-mail, hírlevél)

A hírlevelünkre való feliratkozással Ön hozzájárulását adja, hogy a Webáruház, a regisztrációja során megadott e-mail címén keresztül, heti rendszerességgel reklám ajánlatával (hasznos információk, termékek, akciók, nyereményjáték, újdonságok stb.) felkeresse Önt.

A kezelt adatok köre: e-mail cím és név, telefonszám közvetlen üzletszerzési célú megkereséshez adott hozzájárulás.

A hozzájáruló nyilatkozat bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenes visszavonható. Ebben az esetben a nyilatkozó személyes adatait nyilvántartásunkból haladéktalanul töröljük és részére a továbbiakban hírlevelet nem küldünk. A visszavonó nyilatkozat megtételére lehetősége van a depoalfa@gmail.com e-mail címre küldött visszamondó nyilatkozat elküldésével, valamint postai úton (1135 Budapest, Szent László utca 76.) bármelyikével, illetve direkt hírlevelünkben a leiratkozás linkre kattintva.

A nem vásárlóinktól eredő e-mail címekre küldött hírlevelünket kizárólag "info@" kezdetű címekre küldtük ki, melyet az Adatkezelési nyilvántartási hivatalból engedélyeztek!

Amennyiben mégsem infós címre érkezett levelünk, akkor valamilyen okból átirányítás történhetett email címére!

Ebben az esetben kérjük ezt az email címet elküldeni számunkra a lenti email címre és töröljük adatbázisunkból!

Céges e-mail címe az interneten található valamely publikus és nyilvános céges adatbázisból, weboldalról, pl. aranyoldalak, stb. vagy hírlevélre való feliratkozáskor került adatbázisunkba.

A címet, ahová a levelet eljuttattuk a lehető legnagyobb gondossággal - a jelenleg is hatályos 2001. CVII. Törvény 2009. június 1-i módosítását figyelembe véve - választottuk ki: kizárólag céges környezetben és célokkal megadott, nyilvános adatbázisokban elérhető, illetve munkatársaink tudomásunkra jutott céges címekre küldtük. Amennyiben Ön és/vagy cége nem érdeklődik e közölt információk iránt, ezúton is elnézését kérjük a zavarásért és tisztelettel kérjük, hogy a hírlevél aljában található "LEIRATKOZÁS" hivatkozásra kattintva törölje elérhetőségét rendszerünkből.

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság által kiadott adatkezelési nyilvántartási számok:

  • NAIH-57249/2012
  • NAIH-57278/2012
  • NAIH-57245/2012

9.3.1 Biztonságban vannak az adatai?

Adatkezelésünk során a személyes adatok védelméről szóló 1992. évi LXIII. törvény, illetve az egyének védelméről a személyes adatok gépi feldolgozása során, Strasbourgban, 1981. január 28. napján kelt Egyezmény kihirdetéséről szóló 1998. évi VI. törvény rendelkezéseinek megfelelően járunk el.

10. Nyilatkozat

Webáruházunk felhívja vásárlói figyelmét arra, hogy a jövedéki termékek továbbértékesítése kizárólag az értékesítés helye szerinti állam jogszabályaival összhangban történhet, és a képződött bevétellel kapcsolatos bizonylatolási, bevallási, illetve közteher viselési kötelezettség teljesítése a vásárlók kizárólagos felelőssége.

A Webáruház jövedéki termékeket csak kiskereskedőként forgalmaz.

Vásárlóinknak ezen termékek továbbértékesítésére nincs lehetősége, kereskedelmi mennyiségű jövedéki termék vásárlása esetén, a számla, ezen termékek származásának az igazolására nem alkalmas szöveggel lesz ellátva.

"A kiállított számla továbbértékesítés esetén a jövedéki termék származásának igazolására nem alkalmas."

11. Szerzői jogok

A Webáruház szerzői jogvédelem alatt áll. A Webáruház a szerzői jog jogosultja a Weboldalon, valamint a Weboldalon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak ideértve többek közt grafikákat és egyéb anyagokat, Weboldal felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást.

A Webáruház tartalmának valamint egyes részeinek fizikai vagy más adathordozóra mentése vagy kinyomtatása magáncélú felhasználás céljából a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása esetén engedélyezett. A magáncélú felhasználáson túli felhasználás - például adatbázisban történő tárolás, továbbadás, közzé- vagy letölthetővé tétel, kereskedelmi forgalomba hozatal - kizárólag a Webáruház előzetes írásbeli engedélyével lehetséges.

A jelen ÁSZF-ben kifejezetten meghatározott jogokon túlmenően a regisztráció, a Weboldal használata, illetve az ÁSZF egyetlen rendelkezése sem biztosít jogot az Ügyfélnek a Weboldal felületén szereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek bármely használatára, hasznosítására. A Weboldal rendeltetésszerű használatával járó megjelenítésen, az ehhez szükséges ideiglenes többszörözésen és a magáncélú másolatkészítésen túl e szellemi alkotások a Webáruház előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen egyéb formában nem használhatók fel vagy hasznosíthatók.

12. Adataink

  • Üzlet megnevezése: Alfadepo - Webáruház
  • Webáruház tulajdonosa: Dávid Depó Kft.
  • Székhely: 1135 Budapest, Szent László utca 76.
  • Telephely: 1135 Budapest, Szent László utca 76.
  • Adószám: 24901125-2-41
  • Cégjegyzékszám: 01-09-188294
  • EU adószám: HU24901125
  • Szerződés nyelve: Magyar
  • Ügyfélszolgálat irodai címe: 1135 Budapest, Szent László utca 76.
  • Levelezési cím: 1135 Budapest, Szent László utca 76.
  • Telefonos Ügyfélszolgálat: +36 20 943 73 07
  • Elektronikus Ügyfélszolgálat: depoalfa@gmail.com
  • Webáruház címe: www.alfadepo.shoprenter.hu
  • Bankszámlaszám: 10918001-00000064-22780007

ÁSZF tartalma

1. Bevezetés

2. Megrendelés, szerződés létrejötte

3. Árak

4. Szállítási feltételek

5. Fizetési feltételek, számla

6. Elállási jog

7. Szavatosság és jótállás

8. Fogyasztóvédelmi szervek elérhetősége, Békéltető Testület

9. A honlap használatával, elektronikus levél (e-mail), SMS

10. Nyilatkozat, nyilatkozat kérése

11. Szerzői jogok

12. Adataink